22 mars

I tisdags va jag & jucke ute och sköt luftgevär,fick typ bra poäng och sköt ner 4 burkar! Woh! höhö.Blev typ kallt så vi gick in och gjorde maaat maat.Sen kolla på film och lite sånt mysigt.
Igår morse eller näreva,så vakna jag av massage och frukost på sängen också,inte så tokigt det inte!

Igår kväll när jag skulle gå ut från toaletten så gick jag i mina egna tankar å så liksom,så bah WÄÄÄHHH!!! hoppar jocke fram och skrämmer s k i t e n ur mig.Såg helt förtvivlad ut sen börja jag grina för jag blev rädd och för vi garva arslena av oss efter hahahah,blev så sjukt rädd.Trodde nån galen finn jävel hade gjort inbrott eller nåt :(

Idag kom papa hem från sverige,vi har vart på Halpa halli och handlat massa godis som vi ska tjocka oss på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0