22 november

I lördags kom sarah hit och lekte.Vi drack lite vin och hon färgade håret på mamma.Vid 12 åkte jag sarah och jocke ner till stan.Gick in till Dg's en stund,och vann massa pengar :D sen drog vi till G,där vi drack upp pengarna och träffade massa folk.Pratade och hade det mycket trevliigt.
När dom stängde fick jag och jocke skjus hem av albin.

På söndagen hände inget speciellt..sov bort baksmällan.Sen kom jocke med blommor och ben o jerrys glass x) maha♥
Hmm sen hjälpte han mig att fixa the sims på datorn hehe.Har en ny dator förresten,som jag fick av jocke.Dom skulle slänga alla datorer från en skola som han flytta på jobbet,så tog hem en till mig :D nöjdnöjd.

Umm idag har jag bara tvättat och städat lite..imorgon ska jag kanske till mormor,sen fyller morfar år oxå.
Torsdag äre möte tror jag,sen måste jag ringa bög sjukhuset igen -.-

Ska till pappa om nå vecka också..verkar aldrig komma iväg x) han har fyllt 50 oxå,gubbe.



När niklas rakade håret,haha.



ugggugg.


feta katter.

Amanda på bluff.

bebis hund.



flisus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0