15 maj

I fredags var jag med amanda max och filip.Spelade tv spel och kollade på film hos filip.Gick hem i piss regnet,inte långt hem men blöt som en hund blev man.Fast regn är mysigt :D haha.

I lördags gick jag mamma och ammi ner till bistro och åt.Sen satt vi där ett tag med jocke kjelle och typ 2 andra.Sen kom Amanda så åkte hon jag och jocke hem.
Hemma vare folk sooom vanligt,men var väl rätt okej ändå.Blev lyft upp o ner igen :D bah wiiiiiiiii ! hahah.
Sen åkte vi på en liten biltur,sen hem igen och sov typ.

Idag gick jag upp typ 10 och har varit vaken sen dess så är as trött nux) Vi har bah käkat pizza,hämtat niklas och handlat.Sitter och äter lite godis nu,maha.
Imorgon ska jag försöka vara duktig igen och träna,men de är ju inge kul.Meen man måste väl.

Flytta snart också..suck.

Kommentarer
Postat av: Holkas

Vadå flytta!? Vart? :O

2011-05-16 @ 21:37:42
URL: http://folkee.blogg.se/
Postat av: Holkas

Vadå flytta!? Vaaart? :O

2011-05-16 @ 21:39:06
URL: http://folkee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0