helgen

I fredags gick jag mamma ammi sören och kjelle till gamla trädgårn,Stället.Det var väl helt okej.trevlig servitör,hehe.
Sen gick vi vidare till bistro så kom jocke oxå.Var där tills de stängde så åkte vi hem med S,lite galet haha.
sen blev det typ tredje världskriget här.

i lördags fikade jag mamma och niklasnyponsvackan,sen handla vi och åkte hem.På kvällen kom det lite folk,körde fuck the dealer och så.Sen åkte jag till stan,till max amanda micke elin fredrik och filip.Amanda gjorde två nya hål i mina öron,fick snällt lite shottar innan :D hahah fast det gjorde inte ont,va kuuul :D
Där var det ialf trevliigt,sen kom niklas oskar pata och andre typ..det jag minns x) haha.
Gick hemåt med filip,gick runt och prata ett jävla tag tror jag,kom hem typ 4-5 nåt? men det va trevligt de me.Haha.

Idag vakna jag typ 12,sen somna jag om till 1700..hehe inte så värst kul men skönt som fan (x
Diskade en sjuukt stor disk,och så har jag ätit ravioli..that's about it.Inte mycket mer.

Imorgon måste jag plugga asa mycke..sen träna och rolla!
frågan är ju hur dags jag kommer somna nu -.-
Hatar jävla fitt spotify med,man får lyssna på en låt 5 gånger eller nåt bara? dåligt jävla skiiiiit.



Mongot i fredags ;




Håltagning :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0