I lost the love I loved the most

Hmm..minns inte så mycket av vad jag gjorde förra veckan..hehe.Men jag var ialf på möte igen och nu väntar jag bara på ett samtal så kan jag börja plugga igen,äntligen.
Sen i fredags vare fest här igen,va lite kul.

I lördags gick jag mamma o jocke ner till stan och mötte ammi.Var soligt och varmt så vi satte oss på åtellet ute och drack öl..såå härligt.
Sen gick vi vidare till nyponvägen och käka as god middag och drack och hade det trevligt.
Kom inte hem förns halv 6 dock,pga inte så roliga omständigheter.
I går gjorde vi ingenting och idag har vi bara vart och handlat.


nu äre konstigt och jag önskar att lördags inte hände.facka upp precis allt.
danke.



jaaag idaag


Kommentarer
Postat av: piffipiff

ÅH min snutttebumla så töööt hahahaha♥

2011-03-21 @ 21:14:05
Postat av: piffipiff

ÅH min snutttebumla så töööt hahahaha♥

2011-03-21 @ 21:15:21
Postat av: malin

hhhahahahahahah wtf :D♥♥

2011-03-21 @ 21:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0