it's all good,good,güuud !

yoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyoyo

har inte sovit nått inatt,får se hur länge jag orkar hålla mig vaken.
Vi var klara med tuttgrejen vid halv tio.Så åkte vi till arninge och jag köpte 2 par skor,ett med klack,går jag aldrig i men kan ju vara lite skoj att testa.Sen käka vi lunch och åkte hem.
Kom hem vid 1 och ska nu försöka orka byta sänglakan och dammsuga.Lär väl slockna efter det,haha.

Imorgon ska jag,ammi och mamma ner till åtellet igen och ta en öl i sooolen,om det blir soligt.
På kvällen sen kanske det blir lite poker och sköj,vi får seee.
Ska göra lite svenska också..ååå så duktig.


Kommentarer
Postat av: carolajn din kusajn

JAHAA så jag får inte följa med imorgon?? :(

...................fisk

2011-03-31 @ 15:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0