3 - 5 juni

I fredags va vi ute i sbk till ett typ,sen gick vi ner med anneli,flisan,vanessa och kekke? till stan.Köpte typ strumpor och leggins.Sen gick vi till bistro och satt där ett tag.Sen gick jag ammi och mamma till Little dublin och kolla å ett irländskt band,Kings of lir tror jag.Saaatan va duktiga dom va,speciellt han som spela fiol..grr :D maha jag fick hålla hans fiol medans han bytte batterier för de blev nå tekniskt fel x) nöjd blev jag ialf.

I går var det custom bike show.Gick ner med mamma till åtellet där kjelle anneli vanessa flisan ammi och charlie var.Sen kom sarah så tog jag en cider sen gick vi en tur och titta lite.Det var sjukt jävla varmt,typ spanien värme.
När vi kom tbx gick vi till pubhörnet och drack lite,dee va trevligt.Såg att jag blivit rätt så bränd i nacken och axlarna,skit snygg linje verkligen.
Sen gick jag och sarah till hamnen och mötte albin emma o bobbo.Vi gick till roslags och chilla i skuggan på gräsmattan.
Sedan gick jag ner till g till dom andra,så gick vi till LD igen.Då spelade dom där igeeen :D anneli och dom gick hem så satte vi oss ute.Två gubbar satt med oss,var typ från sthlm och uppsala tror jag.Dom va fett roliga och så bjöd dom på shots :D haha.
Efter deeet gick vi till bistro,blev en jävla krogrunda x) Där va jocke sandra jimmie och becca.Träffade nattis också :) lääänge sen.
Hade ruuligt där och drog hem vid halv ett.

Idag har jag hjälpt mamma i tvättstugan lite och käka pizza till frukost typ.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0