11 juni

Dååå ska vi se...
I torsdags var jag med amanda filip o leo i parken.Träffade samantha sarah och massor.Fick cirka 40 fitt myggbett också! -.-
Igår gick jag och niklas ner och mötte pata och amanda,så gick vi till coop och mötte blomm.Sedan gick vi ner till stan,hämta upp jocke och sen till pubhörnet och tog en tequila sen drog vi till parken.Sen tyyp vet jag inte ..blev lite på lyset tydligen haha.Träffade Jonte också och skämde ut mig as usual :) hahah skadade människa.
Sen blev det lite upponer och skit.Jucke och jag kom väl hem typ 4 kanske...jävligt ljust vare ialf.
Men det var väl en trevlig kväll.

Nu har jag duschat precis och ska väl äta nåt om ja orkar.

Pratade med pappa förut också,fick veta att jag blivit moster igen.Jag bah Meh va! visste ju inte ens att hon var gravid-.- han bah ; har jag inte sagt det? eh,NAEJ.Snurriga gubbe,hahah.Det blev ialf en flicka till,så nu äre Amilia,Max och den nya plutten :D maha.
Blev tvugna att skjuta upp finlands resan oxå,för niklas och mamma ska till spanien och jobba..home alone,wihuuuuuuuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0