i like big butts

I fredags gick jag ut med elina och amanda och mötte max och viktor på stan.Det var världens jävla oväder,blixtra utav bara helvete o grejer. vi satt vid kryddan där det luktade urin.sprang och kissa i spöregnet,ledsna miner när flaskan tappades,haha.Gick upp till max och kissa,sen mötte erik och jocke och tog taxi hem tror jag..alla dagar typ blandas ihop x) hemma så vare lite småfest,kommer inte ihåg när folk gick hem eller när jag somna..hård natt alltså haha.
Fast en grej va inte kul,blev helt förstörd pga en skithög :( men en pungspark nästa gång så äre bjaaa :D hehe.

Lördagen gick jag jocke elina och niklas till bolaget,sen till flygis och handla lite krejjer och sen hem.
Den kvällen hände det grejer,är as nöjd över den natten och festen alltså,haha.Hade jääätttekul :D Var massa olika trevliga folk här,och vi gick och bada i lommarn.Jag va ju dock nära på att drunkna,så det va ju mindre roligt men ialf.Går ju inte så bra att nå till ytan när man har en båt på skallen inte!
Men sen jag vet inte hur många jag slog på röven asså,vissa blir ju riktigt rädda också,speciellt dom jag inte känner,hahah.I like ass bah.
Ialf,på hem vägen från badet gick det inte heller så bra.Ramlade lite grann i leriga uppförsbacken,kanske blir bild på de sen x) maha.När vi kom hem badade jag och elina först i badkaret,hon tvätta mig så fint.Sen kom jocke i med kläder och hela helvetet haha,de va ruuligt.

På söndagen vare väl bara å slöa..usch,orkar inte ens försöka minnas så vi skiter i det.

Bilder skaaaa jag lägga upp nån jävla gång..på facebook ialf..går lite snabbare.
Det var allt jag hade för den här gången.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0