19 juli

I lördags åkte jag,jocke,micke och emma till motorgårn.As mycket folk och band o grejer.
Minns som vanligt inte så mycket..men va väl där ganska länge,träffa lite folk och drack..pissa i skogen fyrtioelva gånger.Såg dagen efter värsta skrapsåren från grenarna jag gick in i.Gick vilt till tydligen.
Vi åkte fram och tillbaks till mig för niklas leta efter sitt leg,gick inte så bra nej.Gick hem från motorgårn vid 3 kanske..vetinte,hade ingen tidsuppfattning direkt.
När vi kom hem var jag inte glad,jävla unge som ska ha massa folk här 5 på morronen liksom? när man ska SOOOVA.
Sen dess har jag lekt med J,tvättat och städat efter högen.

Nu tänkte jag duscha,äta och sen kanske vara med amanda eller nåt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0