helgen

I fredags åkte jag,mamma och mormor till sbk på morgonen och va där i några timmar.Sen blev jag avsläppt hos kjelle och va barnvakt åt Felicia ett tag när anneli o mamma va och gjorde nåt.Hon va rätt glad och skratta den lilla skrutten.Jag rappade Baby got back för henne,hon diggare ! hahah,Yo.
Sen kom dom tillbaks så fika vi lite sen gick jag och mamma till mormor,sen till stan och köpte en smink grej för nån hora snodde min..grr.Sen gick vi till flygis och handla,sen hem.snacka om att gååååå,så jävla duktig :D Maha.

På kvällen var niklas och Pata här med tre tjejer.Jag och mamma spela förfest spel och hade lite ruligt.Fick lite tequila av tjejerna också,mumma :D sen kom Jocke.Blev lite på lyset jag,hahah trevligt var det.

lördagen kände jag mig skit konstig.Typ neutral..som Sweich? haha.Hade inte lust med nåt alls.J åkte nånstans och jag kollade lite på sagan om ringen.Sen kom Amanda så åkte vi,och gick till Ammi :D hahah inte fan är jag nån slöhög inte ! 
Där chillade vi lite o så dääär.Sen gick amanda och så kom jöcke.vi och mamma åkte hem typ vid 2.

Idag har det inte hänt så värst mycket.Legat i sängen hela dan typ,skönast så x)
ska städa upp det här bombnedslaget och sen kolla på film.

Ska lägga upp bilder när jag orkar,på felicia när hon äter citron,skönaste minen hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0