23:25

Idag har vi varit så jävla duktiga jag och mor.Gått svin mycke i den här sjuka kylan..
Vi gick först och lämna en tårta till personalen på sjukhuset,sen till försäkringskassan,sen in i lite affärer och kika.
Köpte vantar och blått nagellack :D Sen åt vi lunch på bistro,jäätte mysigt.
Efter det så gick vi till mötet.Vi hittade inte först,mamma är ju inte riktigt klar i skallen,hahah.Stället låg på esplanaden,vi hamna typ vid en sjö..men hittade sen :D Det gick väl ganska bra,fick en ny tid och lite sånt.

Sen gick vi till flygis och handla nåt,sen hem.Slockna typ direkt,eftersom jag inte sov i natt.Men nu är jag vaken och har ätit en apelsin till middag x) haha.

Fyller 18 imorgon då..hmm.Ska till skolan på möte vid 12 och avsluta studierna typ.Sen måste jag städa och förhoppningsvis färga moppen på skallen.
Gonattt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0