21 februari

I lördags kom sarah hit vid 1-2 typ.Jag fick snopp sugrör och förfest spel av henne :D fiffig hon (; 
Vi gick till flygis,käkade och duschade o fixa oss.Sen börja vi typ dricka ..först vare några stycken,sen pjoff! så vare typ 20,haha.Och nej du behöver inte säga det till mamma nu,ammi ;) maha.
Fick två fina vinglas av Julia och en malibu och blommor av jocke,hawww:D hihi♥.
Sen kom Sonny så fick jag en hel jävla låda öl! crazy snäll han är.
Vi skulle gå på krogen också men de gick ju åt helvete..fanns inte en chans att jag skulle komma in nånstans,hahah.
Hela kvällen va skitrolig ialf,nöjd som fan.
Men nu är jag dock svin sjuk :( huhu.

Idag vakna jag 6 på morgonen,skitkul.Har bara kollat på film och käka glass.
När mamma kommer hem ska vi typ äta as god fisk :D
se ya later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0