pank

I fredags gick åkte jag,mamma jocke ammi och casper ner till bistro.Jag körde och fick snurra runt för casper glömde nåt.Ville nästan köra ner i diket med flit,så roligt äre att åka med en manisk mamma -.-
Kom fram hela iallafall och åt o spelade bort för mycke pengar :( är lite spel beroende tror jag..men så sjuukt kul jö ;d

Senare kom sarah dit och resten åkte hem förutom jag o jocke.Vi satte oss och drack o prata lite.Peppade på sarah att sjunga kareoke också :DD Sen kom erik och jag drack typ upp mitt studiebidrag känns det som.
Sen blev det jäla skit grejer,fram o tillbaks.
Jag,sarah och jocke hamna till sist på teatern där vi träffa franky och elin oxå :)
Sarah åkte hem efter en stund,sen gick jag o j till nisses sen taxi hem.Kosta bara 10 kr x) haha.

lördags kvällen gick jag & j ut vid 12-1.Gick till G där det blev lite drama.Helt sjukt vad det finns för folk alltså..usch crazy bitch.
Efter ett tag av skitheter,tog vi taxi hem.När jag ringde så fråga hon ; Vilket namn? Jag bah eh,vilket land?! är hon dum eller tänkte jag liksom,sverige såklart.. hon bah nej vilket NAMN! hahah ops.

När vi kom hem var emil och carro uppe,sen kom niklas och johan.Sen ringde vi runt en stund så kom håkan och hämtade mig och jocke så åkte vi ut till Älmsta till jockes pappa.
Hälsade på två dööö söta kattungar,bästa som finnnss! Vi va där en stund sen drog vi tillbaks.Typ halvvägs hem stod en bil stilla på vägen med en varningsgrej.Så vi stanna och gick ut då vare en bambi som blivit påkörd :((
Jag bah nooooo!! den andades och typ lät,kunde bara röra bakbena.Jocke och håkan tog upp den på trottrn.
Satt där o klappa den jag,dom bah kooom nu!!! haha men lilla plutten liksom ;(

Sen kom vi ialf fram till nån fest hos emil.Var där ett tag sen gick jag hem vid 9 på morronen..
vaknade extremt sent och va helt död.



Är ju något förvirrad och det är sjukt orättvist.Blir typ galen.
Tänker inte släppa det heller förns jag är helt säker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0