Julen -11

Hejsvejs.

Hmm dom senaste dagarna har jag fixat med mitt hår,färgat mycke och med amandas hjälp är det äääntligen som jag velat haft hur länge som helst.Nöjd nöjd.
Sen har det varit julafton o grejer.Fick av mamma ett present kort på hm,as god parfym,örhängen och mysiga tofflor.Av mormor fick jag massa pengar typ,toksnäll hon.
Vi var hos henne på julafton med släkten och käka så jag dog typ.På kvällen gick vi hem så kom jocke,och av han fick jag världens jäla ljud till datorn o de,bas och massa coolt :D♥

juldagen gick dom vuxna till rundvägen så amanda och holke kom till mig o jocke.Vi satt och drack ett tag sen drog vi ner på stan.Där träffa jag monkan sarah o massa.Sen kom typ halva släkten in på dgs också,haha.Ammi mamma sören kjelle sonny osv.Va där tills det stängde sen blåste vi nästan bort av Dagmar eller vafan den heter x) Umm sen tog jag mamma och jocke taxi till twin club och mötte sonny och max där.Kom inte in där såklart ,sjukt kaxig "vakt" som mamma skulle spöa ,hahah.Men gud vilket kuk huvud.
Jaah sen kom Calle och hämta oss med en till störig liten sak i bilen,jösses alltså.Var ju tvungen att behärska mig haha.
Vi åkte runt lite på stan sen till rundvägen o hem.Satt med sonny jocke och max en stund innan vi sov,haha sonný ställde sig och gjorde glögg ;d haha.

På måndagen käka vi pizza typ.Och sov kanske.

Jag väntar på att min läkare ska ringa miiig så jag inte behöver hoppa från nåt.
Sen har jag köpt en Barcelona kalender med Messi osv för 2012 :D hänger fint på väggen.

Just nu sitter jag och kollar på sagan om ringen på tvn med det sjukt braiga ljudet,maha.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0