måndag

Yo hoes .

I fredags var jag hos mormor och greja som fan.Tvätta hennes fönster och höll på med pappers grejer.
Sen kom ju jocke hem från Tyskland så vi har lekt sen dess,och jag fick två liter malibu av galningen!
En med ny smak,asa god såklart:D
Han,jag och niklas var hemma och drack lite,sen kom becca,elina,jossan och hennes kompis.
Efter det blev de bara galet,förstår inte vad som hände riktigt..tror inte att jag ska dricka tequila x) är det inte att nästan drunkna så äre att bli överkörd,hahah.Jävla cp.
På lördagen ville jag typ sätta en kula i huvet på mig själv.Sov nästan hela dagen o kvällen.
Igår gjorde vi väl inge speciellt tror jag.

Idag har jag städat och jocke åkt hem.Tror jag börjar bli sjuk eller nåt,mår helt cp och nyser utav bara tusan.
Ska duscha,käka glass och kolla på film ikväll..blir säkert bättre då ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0