24 april

I veckan har jag varit i sbk och kört bil,pluggat och varit med flisan.Jag och moder var hos anneli en kväll också,mamma färgade håret så nu äre ljuust.Snackade med anneli om mitt hår också,hon ska färga det så som jag alltid velat haft det,hoppas det blir braaa.
Ja vad mer har hänt..inte så mycket.Lekt med jocke och solat på ballen typ,najs najs.

I går
var det påskafton? vet inte men mat hos mormor ialf och det var ju äckligt gott och trevligt som vanligt.tog en liten nap på deras soffa,blev helt sänkt förfan,haha.
Sen gick jag mamma sören ammi och linda till nyponvägen.Var på lite konstigt humör,huvudvärk och bah lite halv död sådär.Röck upp mig och sminkade mig och kilade ner till amanda där det var lite folk och så.
Hade ingen dricka,vilket är jävligt ovanligt haha,men det var fan rätt skönt att vara pigg idag.
Var där ett tag sen åkte jag hem med mamma och peppe från ammi.
Senare kom jocke så soov vi.

Idag åkte mamma och dom till Åland,skulle med egentligen men kul att vara med massa seniors -.- hahah nejdå,men väntar hellre till nästa gång ;D
vi har ialf bara sovit o guuusat typ.

Nu har jag precis bakat mockarutor,svin gott as usual :D yummi.
kom på att jag inte har ätit nåt sen igår,måste jag åtgärda snarast !!!

naej,ska titta på lite filmer och så nue.
Imorgon mååååste jag plugga och träna? hahah.

Bilder från veckan och förra v tror jag.












känns som ganska många ben bilder,men halva outfits då :D höha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0