Lördag

Igår åkte vi till Räfsnäs till Ullis och Matilda.Vi käka kräfter,paj och grejer,jätte mysigt.Sen spelade vi ölspelet,drack lite öl och spelade Yatzy.Sen tog jag och Amanda bussen till norrtälje.Träffade Micke och Pilip,gick förbi pubhörnet,va med Micke ett tag sen gick vi hem till mig.Där var det fest för fulla muggar,var lite folk,typ blomm pata lollo oskar johan och små slynor.haha nejmen mm.Först var det väl trevligt,men blev så sjukt arg sen.Spy pöl i sängen är ju inte alltid såå mysigt.Och puckade fjortisar som fattar nada,idioter.Typ vid tre kunde jag lägga mig,försökte kolla på film,500 days of summer,men slocknade på dirren.

Idag då,hade ont i huvet när jag gick upp,men är inte så farligt längre.Nu ska jag kolla klart på SOR,som tar en jävla evighet att kolla klart på !! men det gör inte mig nåt,vill inte se scenen när A-älsklingen har dött :( hahah.

ÅH jag älskar The notebook förresten!! hohaoh









jag saknar Zimba♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0