heeelg

Igår hade jag världens jävla beslutsångest.Kunde inte bestämma om jag skulle med till Vätö på fest eller inte.Men åkte med ialf och det är jag jävligt glad över:D Var skit kul.Åkte buss dit med Amanda,Elina,Micha,Tommy,Micke och Fredrik.Tog 50 minuter så det var lite segt men,haha.
Det var mycket trevligt,Max Micke och Filip var redan där.Fattar inte hur det kunde bli så mycket,men det blev det iallafall,hahah.Bilder kommer nån gång. På natten ville jag Elina och Micke hem så vi tog en cykel och cyklade en bit,sen fick vi skjus av Mickes mamma :)
Jag och Elina var en stund när vi kom till nt,sen gick jag hem,däcka i sängen haha.

Idag har jag och mamma varit och handlat lite,mådde inte så värst bra så fick donken till frukost :D haha.Har precis ätit klart typ,alltså inte donkenmaten,och mamma åkte nyss till Ammi.Själv ska jag väl kolla på film och äta gooodis! Låter finemang.

Jag,Mamma,Ammi och Caroline SKA åka till L.A nån gång inom kort!! Vår granne var här uppe nyss och sa att det var skit häftigt och kul så,dit ska vi.Längtar ihjäl mig,blir väl när jag har fyllt 18 och det är ju bara runt hörnet!!  5 månader elle nåt sånt?He-he -.-



Kommentarer
Postat av: Elina

Dansa dansa :D

Ah vi kom till Norrtälje och satt o åt bröd o vatten på trottoaren. "Vi är med Ponti, nån NAtii och bla bla bla"

NAtii! xD

2010-09-12 @ 00:00:19
URL: http://allotropi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0