2 september 2010

Tjohejsansej.

Igår i skolan hade vi typ bara 2-3 lektioner.Tråkigt och segt.Efter skolan gick jag,A och Holke till Willys och handlade grejer till chokladbollar.Sen åkte A och jag hem till henne och bakade:D dom blev suuuper goda och Amanda åt med hela ansiktet:D
Sen vid 5 åkte vi ner till stan där A tatuerade sig,blev jättesnyggt asså,jag vill och ska också tatuera mig,vet vart men inte vad..klurigt.

När vi var klara där gick vi till donken och käka.Sen åkte amanda hem och jag gick in,städa rummet lite och sen bada jag :D så jäävla skönt.Haha.Jag fortsatte och kolla på Sagan om ringen också,men var så jävla trött så har typ två timmar kvar.

Idag har vi haft 2 lektioner.Första var Rörlig bild,hade en sån otrolig seg lärare,en i klassen somna tillochmed,hahah.Sen vare lunch och matte.Satt bara i soffan hela matte lektionen,men ska jobba hemma istället..hehe ofta liksom.
Tog tjugo i två bussen hem och käka en toast och nu sitter jag här.Trött som vanligt,skulle kunna somna nu asså,nåt fel är det ju haha.

Men imorgon äre fredaaag!!!:D sovasovasova.Haha nejj,det får bli på söndag ,ska suga alla kräfter imorrn först.
Slutar tidigt imorgon också så det är bra.
Ska äta pannkaka idag,oohh vad smarrigt!

Blir film och chokladsmörbollar ikväll :]

jag har gjort en ny header också,eller den är inte helt klar men kommer väl så småningom!



Spindeltights,haha.



bebiis









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0