Helgen

I fredags hade jag möte i skolan som gick suuper bra.Men resten av dagen var onödig som fan för det fanns inga lärare och vi hade inte en enda lektion,då bah yey..åkte till sbk och körde istället.Sen på kvällen somna jag typ klockan 8,haha.
Vaknade HALV 11 av mig själv igår och va piigg.Såå jävla duktig,OCH åt frukost gjorde jag med !!
Ialf,gick ner på stan med mamma och köpte tights och ett linne.Var så sjukt stressad hahah bah skrek o hade mig.Ett vrak.Sen fika vi och gick hem.Amanda kom så duscha jag och så fixa vi oss.Åkte med niklas och oskar till station för hade gaaanska bråttom till bussen.Vi skulle till Vätö alltså,haha.Jag amanda holke och elina åkte böss.
När vi kom dit var filip,max,micke och elin där.Jaaa så drack vi,lyssna på musik och hade det mysigt.Tycker min dricka försvinner jäävligt snabbt bara jämt : (  haha.
Men det var najs där iallafall,sen vid 2 typ eller något var micke så snäll och hämtade mig elina holke och filip :)
Hoppade av nånstans så gick vi till filip.Kollade lite på film och höll på att somna.Sen gick vi o mötte niklas och pata så gick Holke Niklas och jag hem och sov.

Idag vakna jag som vanligt tidigt dagen efter,typ 9 :O wöw . Pigg som fan har jag vart idag alltså,men trött nurå.Har varit hos mormor och morfar,på nightmare,coop och lite skit.
Nu ska jag väl börja packa,åker till finland imorrn bitti.
Jag och mamma kanske ska äta på Kina sen,men mår fan fortfarande lite illa sen igår..haha.

Bilder kommer sen nån gång .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0