6 okt.

aahhh det är så mycket som händer och som man ska komma ihåg och hålla koll på..skolgrejer,saker hemma osv.Min hjärna är fan överfull..och det krävs det ändå inte mycket för.

Åkte till skolan imorse,hade historia i två timmar,sov lite från och till.Hade ont i huvet och var helt sjukt trött o hängig.Så jag tog tio över 12 bussen hem.Åt toast och sen somna jag i några timmar.Frös och nös och hade mig så jag orkade inte gå på marknaden..då äre fan cp,haha.Ett jävla k*k väder ute också,inte kul.

hmjaa sen har jag städat mitt rum.När man har klädångest varje morgon så äre fan inte vackert när man kommer hem.Hej tredje världskriget typ.
Så har jag duschat och kollat lite på grey's.Nu sitter jag med nosen i historia boken och har börjar lite smått på Antiken..sakta men säkert,hehe.
Men nu räcker det för idag med det,så ska sätta på en Orlando eller Viggo film istället sen sova :D hahah.Kort dag imorgon så det är najs.
Bye.



dräggel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0