2 oktober 2010

Nu ska jag inte prata om viggo eller sagan om ringen,men det kommer en sån stor sorg över mitt hjärta när man vet att det inte kommer fler SOR filmer... BUUHUUUHU :'(
SÅ.

Ja min morgon började inte så bra.Gick upp typ 3,aa fett tidigt också,så såg jag mammas hor-skor i hallen.Så jag testa dom lite sådär,ssen när jag skulle ta av dom så fick jag ryggskott! Tränad? OHJA.FyFaaaan vad det gjorde ont,bah skrek som fan hahah,mama o niklas bara skratta typ :(  men jag har tagit ipren och ett fett varmt bad så det börjar bli lite bättre..ont när man sitter och allting,tragiskt.
Mamma är ute och jag håller på och göra middag till mig.Kyckling ris och currysås som vanligt:D haha sjukt gott.

Igår efter skolan åt jag,mamma anneli och felicia lunch på Bistro,så jävla gott det med,haha matmatmat.
"Flisan" har blivit större,men inte mycket,så sjukt liten hela hon! Men söt som tusan.Hade 6 ögon stirrandes på mig utifrån när jag hade henne,fan vad folk älskar bebisar hahah.
Sen hare väl inte hänt så mycket annat,förutom att jag överlägger ett mord på en lärare..hehe nej jag skojar bara :) :) :) :)
HEHE,hatar det ordet.

Ikväll ska jag titta på lite filmer.Alla tre Pirates of the caribbean(mums orlando bloom),Killers,Angel och The runaways.Måste typ plugga också..ganska mycket med.Kuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0