home sweet hell

Nu är jag hemma i Sveriget igen.Blev en dag tidigare,men men.Igår kväll åkte jag niklas och oskar till Vätö på fest.Där fanns Rasmus Fredrik Micha Tommy Max Amanda och Filip.Körde lite ölspel,hade en Malibu♥ :D N och O drog efter en stund,och det hela spårade ur lite,tuttar överallt! haha.Sen blev det inte så kul,vet inte riktigt vad som hände..well.Sov en halvtimme kanske,som en potatis i soffan och på badrumsgolvet,haha.Mamma hämtade mig typ 10-11.Kom hem och åt frukost,toast och oboy :D om ni ville veta de.höööh.

Nu håller jag på och packar upp från finland,as jobbigt,och städar.Sen måste jag plugga och fixa lite.Måste väl kolla på film med mamma sen också,hon hyr skräck filmer som hon inte vågar se sen,haha.

nej det här blir nog bra alltsåååååå.
Skola imorrn också.YIPPY.

fan,får ju inte glömma att jag har suffeli med mig :D men är inte så gott längre.. :(  nåt är fel -.-
Kommer bilder från Finland och vätö ikväll kanske..

Kommentarer
Postat av: Elinna

"Måste väl kolla på film med mamma sen också,hon hyr skräck filmer som hon inte vågar se sen,haha."



HAHAHA JAG DÖR! xD Din mamma är så söt

2010-11-21 @ 23:57:53
URL: http://allotropi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0