2 november

Hejhopp.

Är i Finland nu jag..vi åkte nån ny konstig båt,Baltic queen typ..ville ha min Europa :( menmen.Resan gick bra som vanligt,as dryg bilresa hem från båten bara..
Idag vaknade jag typ 10,AV MIG SJÄLV IGEN! Haha,fattar inte vad som händer riktigt..men det är ju bra faktiskt.
Sen har jag väl inte gjort så mycket..ätit lasagne och vart ute med hunden och pluggat lite.Väntar på att pappa ska komma hem bah.Tråkigt utan han här -.-  kommer på torsdag..inte så långt kvar!

Ikväll blir det nog film oooch..PUFFELIMUFFELI!♥
är så kul att träffa rambo,napsu och miska igen..men speciellt Rambo,min tjäärlek !!
vet inte ens om han stavas miska..vad äre för namn liksom... .. hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0