The last song

Idag gick jag upp vid 12 typ,duschade och fixa lite skit.Sen gick jag och mamma ner på stan och hämtade ut pengar och handlade godis.Mötte Elina..nä nu skriver jag EHA eller nåt när jag menar elina holke och amanda osv,blir så tjatigt:D haha.Aa så tog vi 1500 bussen till stan.Tog tunnelbana till t-centralen och gick till bion.Hämtade biljetterna och gick ut å väntade.
Filmen var faktiskt väldigt bra,hela salongen grina typ,jag kom ialf ut med torra ögon,men mitt i filmen så bah..ahh gay som elina säger HOHOHOH.haha.
jajaja iallafall,.efter filmen gick vi till kungsträdgården?,och kollade på de vackra blommorna på träderna =D och tog kort & skämde ut oss as usual.
Kom hem vid 10 och nu sitter jag här och ska läsa lite ur en bok på engelskan,en bok på ca 60 sidor,hahah så jävla ambitiös.

Imorgon ska jag med till sbk,ska pluugga och försöka göra klart grejer som verkligen måste bli klara.Och vi skulle ju till täby på lördag men då ska det tydligen bli jätte varmt och fint väder,så om vi slutar tidigt imorrn så åker vi då.Måste VERKLIGEN ha nya skoooor! och tights o lite smått och gott.Ska hämta ut mitt paket från ginza imorrn också:D spännande,.
Ja men nu ska jag suuva,tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Elina

Den va ju gay D: hela dagen va gay D: För blommorna va också gay D: GILLARE :)))))

2010-05-18 @ 16:19:11
URL: http://allotropi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0