someday

Jamen deet här är ju bara skamligt :) hahah,går inte riktigt bra det här känns det som.Har haft fullt upp med skolan,typ.Ja vi kan ju börja från förra veckan.
Mamma åkte förr-förra tisdagen till spanien,på kvällen kom det några över.Sen har det sovits mycket här o där.Blomm,pata,amanda,elina,holke och några fyllo slackers.Har varit väldans trevligt.nu har jag ett hårstrå i ögat också,jobbigt.Iallafall,jag gjorde as god mat men orkar inte prata om de nu,konstigt nog haha.På onsdagen skulle vi ha pluggdag här,men ni vet ju hur det går :D satt mest och pratade och kollade på snygga killar,eller jag ialf.
Sen på torsdagen var vi i parken med Media,as nice.På kvällen grillade vi (Elina,Holke & amanda) här hos moi,och kollade på Sagan om ringen..M U M S F Ö R F A A N P Å A R A G O R N♥
Sen var det galet med gurka o kniven."-GUUURKAAAAAA!"
Sänpän gick vi ut till lekplatsen och lekte,PÅ HÄNDERNA STÅ!

fredagen blev det en liten fest tror jag,kom lite fjortisar,haha.Drama Drama ;)
Lördagen lungt o skönt.Var med Amanda och Elin:)
Mamma kom hem i måndags natt,så nu är allt negativt här igen :) haha.

Ja det var väl det.Skolan slutar snart,och allt jag ligger efter med ska va inne nästa fredag (Y) good luck (:
Lämnade in tre engelska uppgifter idag och gjorde 2 eng nationella,pain in the ass alltså.Ska göra mediakunskap ikväll och kanske börja på svenska recension..oh no,Malin och svenska bok recensioner igen-.- tog ju ett halvår om jag inte minns fel,i 9an.Haha.Men fick ju VG på den,tror dock inte att jag har lika tur nu :D

Så ska jag träna också,fan jag satsar på beach 2011 ..he-he -.- Tragiskt.


Internet fucka när jag skrev detta så det inte gick att lägga upp,skrev det här 27 maj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0