alulu 6 MAAJ

Idag var jag och mamma på möte med min "mentor".Det gick sådär.Blir så jävla irriterad på han..uuäääääk.
Efter det åkte vi till donken,jag skulle bara ha milkshake,men blev en pommes med ;O och mamma köpte en Mcflurry till niklas,jag bah smaka av den,mamma bah ; Meh Malin,det där är niklas! Jag : aej men vafan,den kommer smälta innan han kommer *massa glass i mun* Hahah så jag fick mycket :D Mmmmm.
Sen har jag fyllt i valen,men ska gå till syon och göra resten imorrn.Ska till skolan imorrn .YIHUUU.sen ska jag ner på stan med mamma och ammi typ.Måste ha nya skor,ipren och kanske nåååån liten trööja? Hoho.
baa-haaj.


bara 3 skolveckor tills lovet..tajjt tajjt tajjt..MEN DET SKA NOG GÅ BRA! HEJJA HEJJA HEJJAJAJAJA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0