you make me smile,even just for a while

Imorse började vi med MUMA,multimedia grej efter datakunskapen.Höll på med flash,det var väl inte så svårt tycker jag..men alla andra verkade tycka det,då kände jag mig riktigt smart.
Sen hade vi gympa,glömde kläder så jag,Felix och Simon gick till havspiren och tog kort sen gick vi tillbaks.Svin kallt vare när det blåser så jävligt :( ..men sen hade vi ialf lunch,oätlig mat så tog en hård macka och vatten (Y). fängelsemat hej.

Sen hade vi matte,jobbade lite grand och fick reda på att jag har två matte prov jag måste göra som jag ligger efter med,så det blir nr 1 på fredag..hoppas det går bra,orkar inte -.-
seensen hade vi mpr,höll på att somna när thomas pratade om skivomslag..b o r i n g.Hade det lääänge typ,sen svenska.Men jag orkade inte sitta där i en timme och göra typ ingenting när inte ens våran riktiga lärare var där,så jag åkte med mamma till Görla och slängde massa skit :)
blåste typ storm då när jag sprang där med kartonger och skit !! abuhu.

När vi kom hem somna jag ett litet tag,så sjukt jävla trött nu för tiden..Men jag sov inte så länge så jag kan sova inatt.
Åt kyckling sen med ris,men det blev fail för att niklas hade tagit all mjölk typ så jag inte fick curry sås!! ÅH liksom.Men det funkade..

Hmm jaa..jag duschade precis och nu sitter jag med myyys kläder och bara myser.HAAHAHA.skoja jävla gay liksom..trött är jag som sagt.
Näj nu ska jag fixa undan mina kläder som ligger överallt,sen plugga lite kanske.Efter det blire lost! Men nu är jag inne på säsong 5 och fattar typ ingenting...man måste verkligen hänga med i svängarna,ena stunden är det 70 talet,sen nutid,sen framtid jag bah VA! slooow down amigo .
nu har jag magknip med,,damn it!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0