you don't know what love is.

I torsdags åkte jag,Elina,Melinda,Amanda och Holke in till stockholm efter skolan.Vi var tvungna att kissa när vi kom till sergelsebajstorg?,så vi gick in till Burger Kings toalett,och dom hade typ nå uv-ljus eller neon eller vad det heter där.Så man såg ut som en vampyr och massa läskigt,allt lös :D Sen gick vi runt i lite affärer,orkade inte köpa eller prova nåt så bah flöt med liksom.Åt på donken gjorde vi med,deeet satt super :D haha.
Jag och Elina åkte hem runt 7,hade as kul på bussen.Det var en "kines" som satt och sov med as öppen mun,och vi åt zoo apor."Ska vi kasta in en zoo apa i munnen på han?" hahahaha,de va roligare irl såklart,men aah ni fattar.
Gick av vid donken och gick hem.

Idag äre fredag ! awihuuuuö.Hade matteprov imorse,det gick väl bra,typ.. -.- hade bara två lektioner typ,sista var medieproduktion,alltid segt och långt.Men jag och amanda handla muffins som gick åt snabbt(det är inte lätt att ha mat osv för sig själv på media..) hahah.Holke = HYENA! hahah XD
Vi slutade 13.50,åkte med mamma och ammi hem,och var skiiit trött,för jag sov bara 2-3 timmar inatt.Så jag var väl vaken ett tag,var bara jag och niklas hemma för mamma är på ljusparty hos ylva ikväll,haha.
Men efter ett tag kunde jag inte hålla mig längre så jag somna i nåra timmar..vakna av att jag dräggla som en hund,hahaha najs.
Och vi har typ ingen mat hemma heller,och niklas är ute.Så var tvungen att laga värsta maten,pommes och kött?
Vilken tur jag har att jag är king på att laga det då :) haha yummi in my tummy.

Nu sitter jag här ensam och tänkte ta lite glass till efterrätt  kanskäää..och sätta på en fiilm.

One week left !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0