vi sitter i samma bil ..............

God kväll god kväll!!

Idag/kväll så har pappa och niklas gjort en bana på åkern,med en värsta snöslunga har snön försvunnit,poff!
Så jag har kört och kan sladda nu,woho! känner mig som värra rally förarn:D haha.
Sen så har vi handlat,och ätit.Juste,vi var hos farmor idag och åt middag och efterrät.Lax och potatis,såååå jääävla gottt! hon är king på mat och bakverk alltså,jag lovar=D

Jag har också duktigt nog gjort klart en arl uppgift,har typ 3 kvar meeeenmen! Håller nu på med instuderingsfrågor till ARL provet som vi har på måndagen efter lovet så..
Så ska jag göra movie sak på engelskan..om jag orkar.

Imorgon ska vi till stan för att niklas ska klippa sig,sen ska vi åka backen! Jag åker skidor och var faktiskt väldigt duktig på det förra vintern här,men vi får väl se hur det går den här gången..

jag vill INTE åka heeem ! iii wanna stay here foreverrrrrr. suck alltsååååh.

niklas har gjort kladdkaka och nu fick jag äta sista smeten (A) MUMMA :D


Jag saknar Amanda  ↓ käraste apa (L)

Kommentarer
Postat av: Amen.dah

HAHAH Saknar digmed<3



Fett söt jag är på bilden :D:D:<3

2010-03-03 @ 22:15:43
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0