hemma,aaaaa!

Nu är jag hemma igen.Båten var försenad en timme typ i finland,så fick drygt sitta och vänta.På båten åt vi,spelade och handlade godis bah..sen upp klockan 5,efter att ha sovit i en timme? tog taxi till tekniska,sen buss till norrtälje.Gick av vid donken och gick till nyyya hemmet.Det var faktiskt en riktigt fin lägenhet,ser inte alls ut som den gjorde när vi kollade på den första gången.Den var fräsch.Fixade nästan allt i mitt rum igår,var så jävla trött och hade sjukt ont i fötterna :( så jag badade på kvällen igår :D sköönt som fan..måste köpa bubblor och lite roliga saker ..haha.

Sov som en snäcka i miin säng,men hade ont i magen när jag vaknade så gick inte till skolan förens 3 typ.Holke amanda och elina kom hem till mig så fikade vi med oboy och choklad en stund :D Sen tog vi bussen till skolan igen.Hade mpr,så vi filmade lite i källaren på våran video Tiktok..blir nog bra..hehhe.:d

snart ska mamma hämta mig så ska vi till calle,sen handla grejer till tvn och något mer...
Min dator är typ sönder också så ska köpa en bärbar nu så fort jag hittar någon bra.Orkar inte med min cp slöa dator alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0