finlandet dag 4

Tjoobeh

Idag gick jag och niklas upp runt 3,sov lite vääl länge kanske.Saken skrek,så det var trevligt att vakna till (Y)
Åt precis korv och pommes och nu sitter jag här.
..niklas och pappa är ute och leker med nån snöslunga på åkern så vi kan köra bil där typ.
Snart ska vi åka ner till stan och hyra film och jag ska köpa suffeli puffeli!! WIHO!
Mooovie night ikväll alltså..men innan det ska vi träna :|

När jag har gått ut skolan ska jag flytta hit,eller innan kanske.sounds good.


Mamma har flyttat nu också back home,men man kan ju inte direkt
diskutera något med henne innan hon får d-a-m-p,
stackars att vara så cp störd i sitt fitt huvud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0