14 mars

Tjäääu

Jag har fått låna en bärbar dator av Elina så länge,tills jag hittar en nyy :)
Vad har hänt dom senaste 5 dagarna då? Inte så värst mycket,gått i skolan,lekt och försökt få någon ordning i rummet.Var på IKEA i fredags med mamma och ammi,handlade en byrå,hyllor överkast och sånt.Igår började jag på min byrå själv..så den blev helt fel,skit sur blev jag,haha.Niklas får väl fixa den..

Imorgon är det koppikapp dag i skolan,ska vara där på förmiddagen sen åker jag elina amanda och holke hit och filmar klart(förhoppningsvis) våran musik video.
Katterna gick ut idag för första gången,det gick bra..Zelda blev uppspelt och jag bah luuugna dig gosse! typ.haha yeeeeää.ÄLSKAR vädret btw,vååååår våååår våååår :D

Nu ska jag försöka bryta upp mitt kassaskåp,jag hörde att det kirra där inne..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0