17 juni 2010

Förra torsdagen var det skolavslutning.Jag,holke,simon,amanda,tommy och micha möttes lite senare på stan och sen gick vi till parken.Satte oss vid Monika och några fler,va jätte trevligt :) såg massa mumsingar och tre äcklingar oxå.Efter ett tag i parken gick vi till solbacka till en fest,där var det också väldigt nice.Träffade **** också,höjdpunkten på kvällen alltså :D Gick och mötte niklas så gick vi hem.
Kommer inte ihåg allt jag har gjort sen dess,men i måndags åkte jag,Caroline mamma och roger till skeppsmyra till en flyttstädning. Ibörjan gick det väl helt ok,sen bah åååååååååååh.Väldigt segt.Det var skit kusligt också med låtarna..Thriller,stereo love(?) och whats the point..ruggigt ;)

Jajja,idag är ialf torsdag igen och jag har precis satt in en pannkaka i ugnen.Har en jävla träningsvärk också,så ska fan inte röra en muskel idag,hoho.
Imorgon blir det nog trevligt,om det blir fint väder då.Ska till parken och mysa o spana (:

Sitter i väntans tider på att jag ska få färga mitt hår hos Anna..men färgerna har inte kommit än.
Sen vare väl inte så mycket mer..eller jo,jag köpte samma par tights för att dom ena gick sönder i grenen(?)haha,men troru inte dom här går sönder också ?! igår hitta jag ett liiitet litet hål dära..är så jävla aggressiv i mina kläder haha,så gick dom sönder när jag skulle ta av mig dom med,nere vid foten typ..suck.

Och igår var jag ute med Monika,Elin,Amanda,Max och pilip?vettetusan hur han stavas:D
nu ska jag kolla pannkakan,heeeeeeeejå



hahahah ja,jätte fin ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0