2 juli 2010

Fyfan alltså.Trodde jag skulle imorse,eller föda barn eller nåt.Hade en sån helvetes jävla mensvärk som gick till historien.Tog en ipren och en varm flaska och la mig igen,fan vad glad jag var att jag somna om!
När jag vakna kom mamma så åkte vi till mormor.Men på vägen dit såg vi en fågel som sprang på trottoaren,jätte söt men den kunde inte flyga.Jag följde efter den till fotbollsplan men det var en massa måsar som flög över och skrek.En jävel skulle typ attackera mig,så jag sprang:O  får väl hoppas att den lilla rackaren klarar sig.. :(

Hos mormor fikade vi lite snabbt och åkte sen till hemmakväll där jag köpte två boxar.Buffy säsong 1 och Angel säsong 1 :D han är för mumsig.Dom 2 för bara 200 spänn,oj vilket kap !! höh.
Sen åkte vi till willys och handlade lite krejer.Sen åkte vi hem,och mamma drog till ammi.Så jag fick ta och diska Niklas jävla äckel disk,och sen gjorde jag ugnspannkaka till mig :) Står i ugnen nu :) ahaha mums:D

Snart åker jag till pappa !!!!=D♥

helt sjukt att det redan är juli förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0