you suck

åh fyfan.Jag är så jävla mätt !!! har ätit TRE toast..men så jääävlans gott ju :D haha.

Idag kom Ullis,matilda och max på middag.Vi åt fisk och potatis typ..och nån super äcklig efterrätt:) hoho,.
Sen skrev jag på mammas facebook ;" Jag är lesbisk,tag med lysmelk." först skratta hon som fan,sen blev hon as lack ! hahaha.Det var kul.Dom var här tills 0100-0200..nånstans där mellan ;)
Dååå lyssnade jag och moder på lite musik,dampa lite som vanligt..hon är ju bara inte normal alltså.

Det känns som att jag måste kanske vända tbx på dygnet..nu är klockan halv fyra igen liksom,lyckat.haha.

sen för övrigt så är jag skit fet asså -.- :(  WHYY DO I EAT ?!? -
och för övrigt nr 2 så vill jag åka till thailand..blir så jävla sur på kenza som är där,har råd att åka dit liksom..DAMN YOU ! :D haha.
aaeej,blir sängen nu med ipoden..om man lyckas gömma sladden från hörlurarna från monstret.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0