i'm baaaack

Typ,

I lördags hade jag sött främmande av Elina Holke och Amanda.Vi hade suuuper kul ! Käka pizza,drack,lekte,dansade och levde livet bah ! Men en annan drack kanske lite för snabbt och mycket? Drog några fina vurpor som man blev öööm av..men det var kul :D sen blev min röst helt jävla cp också,tappade den slutet mot kvällen och innan det lät jag som en överkörd katt typ..lät som en kille i telefonen enligt blomm? DE Ä NICE :D
Men nu är jag sjuuukt jävla sjuk alltså..cp ont i halsen,hostar så jag nästan spyr,och täppt som fan i snoken..inte kul.Kan inte ens sova för lungorna är muppiga också,andas tuungt och långsamt.. stackars mig :(

Har ju inte kunnat träna heller..tre dagar nu utan träning..nej fyfan,inget är kul nu !!
fast jag har lite godis som gör saker liite bättre (: tihi.

Jag vill åka till Spanien,Gibraltar !!! saknar mina apor :(



OK..rädd,inge smink,tomat bild .. he-he :D
jag och bebis apa.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0