halsflöss

Imorse vakna jag med feber,var sååå arg,kan inte sova eller nånting pga hosta osv.Så jag följde med mamma till sbk och sov på soffan där tills fem typ.Åkte till läkarn 17.15,hon tog halsprov med pinne sak,och jag sa till henne ; jag får kväljningar och spyr nästan när man rör halsen,så jag kanske spyr på dig,akta dig;. Hon bah Det gör inget! ..aaaaaaa ialf så hade jag halsfluss.Hon kolla lungorna också,va lite raspande ljud typ så hon trodde det var lunginflammation,men det var det som tur inte!
Köpte Lost säsong 1 också,så man har nåt att göra.Imorgon ska jag med till sbk igen några timmar,sen till mormor och duscha :)

Kommentarer
Postat av: Ungmamma till Elina

tack så jätte mkt =)

2010-02-07 @ 12:13:08
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0