27 februari

Ojsaaan,gått en vecka sen sist! Hoho.
Vad har hänt sen dess då?..det har varit lite kaos på gräddö som vanligt,toan funkar ju inte,och inte duschen och sen blev det stopp i avloppet så man inte kunde diska,varit vatten på hela köks golvet typ,vattnet fryst..lite sånt gött.
Gick i skolan ons-fredag,yey! duktigt.
Igår sov jag och mamma hos ammi,så jag skulle ta bussen från solbacka,men blev as stressad när jag hörde att bussen kom så jag sprang ut och skulle lägga mobilen i jackan,men missade tydligen fickan så den ramla på marken-utan att jag märkte det -.-  Så jag stod där och leta i väskan som en idiot efter mobilen så bah shit,jag har glömt den.Så jag bah säger till chaffören : Asså fan..jag har glömt min remsa!*sadface* han ; då har du med den på måndag då..Jag ; Tack tack!! hihihi.hahah hur bra är man inte då?:D
Slutade klockan 1 då,och var kvar i skolan till 4,när jag gick till solbacka och hämtade min mobil och duschade.Sen kom Joel,niklas och blomm å hämtade mig så åkte vi till mormor och hämtade min feeeeta väska och lite pengar av mormor :) En jävla stress dag är det vare va.
Sen blev det stopp på lite ställen sen åkte vi mot sthlm.Såg ingenting,sjukt mycket dimma var det :O sen blev jag jätte kissnödig.Haha.Sen kom vi fraaam då var det sjukt mycket folk på terminalen,massa party people..åkte ju Galaxy -.-

Ialf,så kissa vi och fixa biljetterna och det.När vi kom till hytten var vi där ett tag innan vi gick till taxfree och köpte godis:D Sen åt vi,och jag köpte mos och köttbullar(såklart),men då vare slut på bullarna ;O så jag hann äta mycket mos innan det kom nytt,men jag gick och tog massa mer mos och köttisar(A) blir fan arg när jag inte får min mat som jag ska ha liksom,då får man va lite busig :D hahahah nej men.

Vi gick runt lite och kolla på alla packade människor,och spelade lite,så gick vi till hytten igen och kollade på nån jävla norsk-zombie film,va lite rolig faktiskt =D sen somna vi runt 0100 och gick upp 5.
pappa hämtade oss och jag sov i bilen,tre timmar,skönt som faa-an.
Idag har jag och niklas börjat göra en snöigloo,som blir klart imorrn kanske :D
Såå har dom gjort om i vårat rum,så nu har vi en stor garderob och hyllor och grejer :)

Nej nu ska jag och niklas ut och åka långfärdsskidor :|
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0