17

I lördags hade vi födelsedagsfest för mig här på gräddö,det var så.jävla.kul. !!Om jag kommer ihåg rätt var det jag,amanda,elina,robin,niklas,caroline,oskar,johan,pata,blomm,jennifer,jimmy.. tror det var alla :D Amanda drog värsta vurpan,ÄLSKA! HAHA .Sen hände en grej som inte hände :)
Det var gaalet och skojj,blev ganska så jävla för mycket för en annan,men man fyller ju bara en gång om året :D haha,sen på morgonen typ vid 3-4 sov alla förutom johan och blomm,som höll på och sprang runt och busade,la bacon fett i oskars panna och jag vakna med en stel nudel på tröjan,hahah mupps.
Det var ialf den bästa födelsedags festen jag har haaft,än så länge ;)

Igår fyllde jag ju år,och caroline ammi casper mormor sören och charlie kom hit,jag fick följande :
Lost box 3 (L)
900(!) på kapphal
Parfym
Strumpor
Godis
Äpple av holke :D haha.
Kladdkaka av elina !!:D
Hörlurar

Tror det var allt :D taaaaaaaaaaaaaack ♥

Kommentarer
Postat av: jenny - mamma i februari

tack så mkt=)

2010-02-16 @ 20:28:17
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
Postat av: Amandah

jag planerar fort din bday present;D

2010-02-17 @ 10:20:35
URL: http://devingle.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag bakade med väldigt fin kärlek den där kladdkakan [som va godare än niklas] :D <3

2010-02-28 @ 15:26:22
Postat av: Elina

Förresten, jag och Niklas låg o lyssna på Blomm & Johan när dom sprang omkring ute....dom va överallt förutom under huset D:

2010-02-28 @ 15:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0