23 december

Igår var jag i täby C med Amanda.Det var skitkul,såklart :D som vanligt åkte vi fel så vi fick gå en bit,hahah.Men det var ju så sjukt jävla kallt,typ över 25- eller nåt,inte kul.Jag köpte ett skärp till mig själv och en julklapp till mamma.Men hittade inget mer där ;o Så vi åkte till rusta och jysk efter täby och där hittade jag massa.Hon ska fan bli nöjd nu annars jävlar.hahah.När vi var klara där åkte jag och mamma o handla lite.Så duscha jag när vi kom hem och sooov.

Idag gick jag upp halv 10,kunde inte sova längre:O men de är ju rätt skönt :D kommer inte ihåg vad jag har gjort idag..städat,varit på stan och klätt granen!
Jag haaaaaatar att sätta i julgransbelysningen på granen,för det är fett svårt,och man har inte mycke tålamod med det.Men jag fick i alla tillslut,men då går en lampa sönder.Så vi handla en ny.Men när jaag skulle ta bort den förra från granen så gick det fan inte,så tog en sax jävel och klippte sönder den.Men nu ären ialf klar och fin :D nej skoja,skit ful tycker jag hahah.
Nu ska jag träna o äta sen slå in ALLA mammas julklappar..och mormors.

HEjjjjjjjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0