tur man ska ha.

Hejhejhej.

Igår var en händelserik dag.Gick till skolan,två lektioner.Gick ner med amanda till station.Blev hämtad av micke och jocke och skulle till sbk.Vet inte vem det är som för otur med sig,säkert jag,men bilen gick sönder..så vi lämnade den på Volvo och gick till Preem.Svin kallt var det ju också.Drack oboy på preem och åkte taxi till grind.Gick upp till Anneli och hämtade nycklar till passaten,en annan bil.
Den startade såklart inte så det blev å putta.Rullade ganska lång bit men startade ändå inte,så det var baara att rulla tillbaks.Sen vandrade vi till station äääända från grind !! haha.Väntade där en stund sen gick jag och micke på bussen istället till sbk o jocke skulle hem.
Så tar det först typ en stund innan den åker,men sen åker idiotchaffören fel väg,han svängde för tidigt vänster så han åkte till återvändsgränsen där vid norrtälje kommun eller tidning om nån vet..så han fick backa hit o dit..fastnade lite här o var och körde in i staketet hahah.Alla bah Wtf..? ah sen kom vi loss och körde vidare.Men sen körde han typ för nära mitten så backspegeln åkte åt helvete..-.-  MEN det är inte slut än !!!

nä för när vi gick av..då alltså.Haha.Micke gick före mig och kom av oskadad,så när jag var typ halvvägs ute så stänger svartskallen dörren på mig !! så jag bah OOUF!,mot sidan :O hahahaha jag bah neeeejj :( XD.Lite kul vare ju också,men fan...hahah.Alltid äre nåt.Tacklad av bussdörren liksom.
Men fram kom vi ialf till slut. Var där en stund till fem typ,åt lite lussebulle :D

Sen åkte vi till norrköp och sen lämnade vi ammi och åkte hem.När vi kom hem gjorde vi inge speciellt.Åt mat och micke försökte göra nå åt datorn,men snart åker den i väggen.Nej skoja bah elina :D hehe.Nej får typ omformatera den eller något.
Somnade typ vid 11,dödstrött.
Mamma och micke åkte iväg till jobbet imorse..skulle ta bussen för orkade inte stressa,men så somna jag ju förstårs.. -.-  whyyyy.

och FAN vad gud hatar mig,verkligen alltså.

Ikväll så åt jag mamma och niklas hos mormor,blev sjukt mätt asså.Sen köpte jag en glass och åkte hem,hahah.
Och nu har jag duschat och ska titta på nåt kul på datorn så länge den lever.
Imorgon äre nå julmys(?) på media..föredrar faktiskt lektioner .. x)
nu vart det mycket på en gång va? mhm.
Näfan nu räcker det.Hejdååååååååååååååååå.




måste klippa mig asap också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0