i'm alive

Fan vad jag suger på det här.Men jag hatar min blogg asså,haha.
Är hemma från finland iallafall,snart börjar skolan ,fyfaaan!!
vi har fått nytt internet,suuuper snabbt! Tog 8 min att ladda hem en film :O så har varit lite galen o sett massa filmer.Alla skitabra.Typ The bounty hunter,Valentines day,Dear john,Remember me och säsonger av True Blood o grejer.Och idag köpte jag säsong 4 av Buffy:D haha..gillar film je.

Imorrn ska jag och amanda med till sbk,köra lite biil och så :) Sen ska jag och niklas käka pizza med pappa,för han bor i norrtälje medans han jobbar :D lite ovanligt,haha.
Och till helgen har jag planerat jääätte bra,hoppas det blir så också!!
Jaja,ska äta godis nu,hejdååå.


Amanda färgade mitt hår och klippte lugg också :D kände knappt igen mig själv,haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0