fredag lördag söndag måndag

Får väl tvinga mig själv att skriva.

I fredags vare fest på offenciven,hade skit kul men kommer inte ihåg så mycket -.- men var blå överallt efter ha blivit kastad i is snöhögar ett x-antal gånger! (Y) Var väl där till 0100,då gick jag,niklas oskar och pata tror jag,till statoil.Där kom 2 eller tre fega muppar som ville ha bråk,haha.En kille hade tydligen kastat en fimp på mig med flit utan att jag såg,så niklas typ ; Det där var väl lite onödigt? Men dom loosa så jävla dåligt ialf,hahah en kille rulla på sin egen nacke för han va så packad :D det var en syn. Sen stack dom och 2 sköna poliser kom. " Ja jag drack en korv tidigare" ",smaka den bra då?" hahaha.Sen haltade gick jag hem,och sov sov sov.

Lördag gick vi till mormor på påskbord,as gott vare :D sen åkte jag hem.
Lite senare skulle vi dricka så då kom niklas,blomm,pata,oskar,joel,robin och elin.Johan och viktor kom förbi en stund också.Var där ett tag,sen skulle vi till nån fest i grind,tog taxi från flygis och åkte till norrköp,festen hade gått nån annanstans så där stod vi.Haha.Så vi bestämde att vi skulle gå till Robin och Elin istället.Kom en liten bit på vägen när en taxi stannar,sköön som fan var han.Körde till Lv3,trooor att niklas tog kort på han? nej det var nog den andra.Ja han hade min kamera och gick och fota folk och så.
Så blev det lite problem med en tjej och en 30årig snubbe? Något med min kamera ialf,hon hade lagt den mellan hennes äckliga tuttar och sagt åt niklas att ta den,vilket han inte gjorde.Så slets den sönder på något sett,lite sönder nu men funkar ialf.Jävla idioter.

Vi gick ialf in sen till dom och chillade..huhu.Var typ väldigt nere av någon anledning ,så inte så kul.
Sen vid 4-5 gick jag,Niklas,Johanna,Oskar och Johan till statoil och köpte mosbricka,igen.Hahah,åt typ lite och sen gick jag hem,va ljust ute då så då äre inge läskigt att gå på flyktfältet :D

Sov iallafall till 16.00 tror jag på söndagen,så jävla skönt.Blev en slapp söndag bah,med b&j glass o grejer :D
Idag har det varit en cp dag.Haft så sjukt ont i magen,så låg i sängen ett bra tag.
Jag och mamma åkte till konsum,mormor och hemmakväll för ett tag sen.
Jag köpte LOST box nr 5 och massa godis,är för seg för att göra något annat :(
Men imorgon och resten av veckan ser jag fram emot :D Synd bara att FITT SNÖN kom tillbaka,när det
var så bra :( mina skor är sönder också så läcker in som fan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0