twinclub å krejerrrrr

Jaa då vare fredag då,försökte skriva i skolan men då bah " Lösenordet funkar inte" hmm.Jag har ialf gått i skolan hela veckan utan onsdag,då vare med drömmen.. :(
Ialf,jag fick VG på mitt matteprov jag gjorde förut.HAHA,jag bah,står det fel eller? han bah nej,det gick bra..han var också lite chockad,haha.
Efter skolan idag åkte jag hem och duscha,sen mötte jag Elina och Holke och käka pizza,åt inte ens upp en BARN pizza!! vafan äre för fel ? :( huhu. Mötte upp Amanda ialf och gick till Twinclub,band spelar där ikväll,jag var rätt seg och tråkig så jag gick hem vid nio.Mamma mötte mig,gick fan heeela vägen från bowlingen typ till flygfältet! fort gick det med :D

aja,nu ska jag ta bort sminket,städa lite och sen fredags myyys.
Imorgon händer det förhoppningsvis lite roligare grejer :) HOPPAS HOPPAS HOPPAS.

Sen igår tror jag det var,jag låg så här bah på natten och inte kunde sova och tänkte på hur mycket jag älskar min filt som jag sover med,sover med den och täcket för jag bara sover i trosor,och min filt är verkligen BÄST,å går jag upp på morgonen efter att ha sminkat mig,går in till mitt rum och ser en stor pöl med PISS på den !!! jag bah ZIMBA DITT JÄVLA MONGO SKA DÖDA DIG!!!! typ så.Fan vad ledsen jag blev


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0