JAG BLIR GALEN

Jag vet inte.Jag vet inte.JAG VET INTE.Jag vet ingenting faktiskt.
Hur jag ska göra med skolan om rörlig bild läggs ned?..Komvux? plugga hos pappa? Vill ju inte flytta från katterna eller vännerna..sjukt svårt.Vill gå i skolan och så,klassen är one of a kind om man säger så.

Men vad jag egentligen vill,är att bli skådespelerska eller nånting,flytta till L.A.Det ända jag har velat sen jag var liten..typ göra filmer också..producent? Men,jag är alldeles,alldeles alldeles för osäker för att göra nåt sånt,att bah åka och chansa.Blir så arg på det asså.. -.-
Så mitt huvud is a mess nu kan jag meddela.
Jag är min egna värsta fiende alltså.
S P L I T T R A D.

Det ända jag är nöjd över är fan mina vänner.Så som jag ser det,kan hela världen rasa åt
helvete eller något lliknande,så länge man har vänner gör det inget asså.
Sen är det synd att vissa inte förstår vad dom kanske betyder
för andra.Dom är så själviska och tror att dom har det så
jobbigt.Pffs.

Ibland så bah,nej nu ska jag bara fokusera på skolan,men privatlivet är för fuck'ed up.
Lite svårt då.


Kan man inte bara få vara liten föralltid?
.

I'm not missing you :)

Det börjar gå över nu,men kommer iallafall aldrig glömma det.
Fattar inte hur jag kunde vara så jävla blind?..ska aldrig i hela
mitt liv lita på - igen.

Men ja,jag vill mycket,men kan ingenting.


TACK OCH GODNATT ELLER GODMORGON.

(ska försöka pallra mig till skolan imorgon,jag hoppas det går,annars blir jag sur.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0