16 september

Idag hade vi fan sex lektioner! Trött som bah fan nu. Mediakunskap först,sen matte och resurstid.På lunchen åt vi sill och potatis :d,eller jag ialf..Efter lunchen var det SH,jobbade på en text som vi ska redovisa. Sen hade vi svenska,blev skit sur på en viss jävla person som jag verkligen,verkligen inte gillar..och så blev jag på dåligt humör när jag hade gjort massa uppgifter på svenskan,men jag hittade inte papprerna..ÅH.

Sista lektionen hade vi mpr,vi delades in i grupper och gick till willys,skulle beskriva miljön typ,vad saker smakade och så.Så jag slickade på stenar och träd,smaka inge speciellt..När vi hade gjort det så gick vi in på willys och köpte godis och cooola.Så hämtade mamma mig så åkte vi till mormor.Där fick vi smaka kanelbullar och deg,och äppelpaj.Hahah,bah kommer och snor all mat..men man tackar ju inte nej :D ahuhu.När vi var klara där åkte vi till statiol och handla dricka och mjölk..om ni ville veta det.
Sen åkte vi hem.Då hade vi inget vatten :) sååå det var ju helt otroligt och typiskt.Men vi fixade det som tur var.

Sen såg vi en äcklig jävla spindel,röd var den,RÖD!

Nu på kvällskvisten har det varit galet här,vi har letat efter moppenyckeln,överfackingallt.Den finns inte här !! fast vi alla vet att den låg på bordet..skummt jävla hus asså..det är säkert Jens.bah cooome back tuu mee! haha
Imorgon slutar vi halv tre,så det är naaajs.






Kommentarer
Postat av: ewelina

sv: ahha du e knäpp! ;)

2009-09-16 @ 22:18:50
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0