Tisdag

Imorse åkte jag och mama till preem och tog ut pengar till klassresan,och köpte en bulle och redbull till mig.Sen släppte hon av mig hos amanda,vi gick direkt till skoolan typ.Hade engelska på morgonen,vi skulle skriva nå uppsats,gjorde mindmap och grejs.Efter det var det idrott,så jag amanda josefin och elina gick till lommarbadet,där vi skulle paddla igen.
Jag,amanda och johanna åkte i en kanadensare(?) först,och vi åkte inte in i vassen för en gångs skull..bara lite.Sen åkte jag och amanda en robåt,fast hon rodde och jag låg mest och sola :D haha,så satt vi lite fel också,bakochfram..vilket fångade lärarnas uppmärksamhet,hahah.

Efter det gick vi tbx till skolan och åt lunch på tio minuter,drack vatten och åt två mackor bah.
Sen hade vi svenska,där vi hade skit kul.Garva som en stackars sate! Speciellt när Valle prata som en tjej :D haha jag dog.Så spela amanda in mitt garv,så satt alla och skratta åt det liksom..hahah.
Eter all galenskap hade vi mpr som sista lektion.Alla fick typ pshykbrott på mjölkkartongerna som skulle vara klara på två timmar.Jag och elina hade ingen idé alls,så vi börja från början,kände oss liiite stressade.Men vi hann fan,blev inte det bästa jag gjort,men blev klar ialf. ;d

Efter skolan hämtade mamma mig så åkte vi och handla och köpte pizza.Åkte hem,och började trixa med toan som är sönder.Medans niklas och mamma höll på där inne satt jag här och chilla.Men dom fixade den ialf,så nui slipper vi kissa i en hink !! HURRAY





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0