Tuursdag

Idag hade vi matte som första lektion,jag somnade några gånger..var hur jävla trött som helst :O ögonlocken tunga som satan.Sen hade vi naturkunskap,där jag också somnade.Men köpte macka sen så blev lite piggare :p haha.Sen hade vi lunch,sen datakunskap som sista lektion.Lärde oss lite i ps.
Efter skolan gick jag och amanda till lv3 och skulle till jimmys minnesplats.Men vi hitta inte först,så gick helt vilse i skogen på lv3 fan,haha.Men sen så hitta vi ! var där en stund,jätte fint vare.
Sen skulle vi till donken och käka,men det var en fet grind i vägen.Två andra tjejer klättra över taggtråden,medans vi kröp under..så gick vi till Mc och käka,skratta högt,och slog i tanden.Haha.Sen gick vi till en skoaffär och testa mycket,inte så lätt för mina titanic,men. :( jävla föräldrar!
Sen gick vi vidare till kyrkogården ett tag,sen till flygis där jag och mamma handla lite,sen åt vi donken IGEN -.-,sen hem.
Nu orkar jag inte skriva mer,ska upp sex imorrn . Vi slutar ialf 1350 imorgon,sköönt !


Har precis beställt skolfotorna också..vill fan inte se dom..failfailfail.

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0